header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

June 10, 2010

balek kamp0ng!!


sapo laa istimewe ben0 uh dik??
oke2.i da na blek kg daa jp lg.so i na ngepek2 ntok last laa neh. da bpe jam da i dok sni
mngadp bnd neh.power toh!!bioun ta cmneh.ahahaa.
adoi3!!i gndu laa kt sumone toh.eeeeefffffff.npe ta text i??
'kaw dtg dan pergi sesuka atymu~~'
aku pelik r.ntah laa.alaaa.tape laa.aku ta stdy un.dok umh.name un holiday.mmg aku holiday
abs laa.ahaha.
kepada;sab-sab-sab
'nty u jgn lpe msk an pic uh ae??i na wt projek'
ty
oke laa.i un tade bnd na cte2.so.pas neh i kt kg.adoi3!!doa an i bahagie taw.
oke2,pk +ve~~~~
"weih eeefffff, aku gndu gle r kt kawww"
"ta kn sume bnd aku na btaw.?"
"tape laaa.bkn kw taw sume toh"
"oke ta pyh taw.hope kaw bahagiee"
"imy~~"
tyaaa~~
kw bace t jgn na komen lebey2.aku ta pndy sgt laa.kire oke,dr kw.tade.ahaha.
misssss yuuuu~~


hope sampai kt taman pokok mange!!dr pisang mengensot-ngensot ke mange.ahahaha.

No comments: