header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

August 14, 2010

my born daayyy!!



ahem3, sodap tol laa kek nehh..ooppsss! pose laaa.lme gle ta update diz blog.hu3!!oke aku na jrt kuat3!

I'M ALREADY 17

hu3!!, da beso daa.,slame neh asl besday aku jea exam, saje boikot.ahahaa.tp diz year dok kt umh.hu3!!, tp bsn jea.so, aku un melayarkan diri ak ke alam maya neh.hu3!! neh bln pose na celebrate un ap lew sgt.ahahaa.tape laa.ak phm, tp bsn laa, org 1 yg wish aku...+++s+++, tetibe jea.hu3!~!bia laa.ak pk ta igt td.lalalaa~
ptg td mk ak wt spotchek fon.ahaaha.malu laa tyme uh aku msg zariq, hu3!!y dak skula rndh jea.mak, kteowng kwn jea.ta naa la dy toh.hu3!!, stu blek kg.hu3!!smbt besday kt sne, ngn mak ngah, ak pk kek beso3 uh ntok ak sowng, rupenyer di-share, ouh.ouh.ouh!tp tapo laaa, mak ngah aku gx, td tyme potong kek sme sdre ak adew.malu laa gax.ahahaha.astu akue tlah wt 1 bnd yg ta senonoh.hu3!!ley di ibaratkn mencacatkn kecntkkn n ke-delicious-an kek uh.ahahaa.tyme aku na pusing3 an kek uh, tyme camere sme da ready, hu3!! aku dgn gagahnyer pusing an kek uh, n then PLUP!! jari3 aku yg gemok pndek neh menembusi sebahgian kek uh.ahahaha.n kek uh un da berlobang sparoh.ahahaa.so, aku malu glew!! ahahaaa.tyme uh laa downg snap2, aku wt2 mke cm kambeng kne mandi, ahahaha, n ntok cover2 mlu aku glk3 kuat3 n bersh3 kn kek kt jari2 aku..ahhaha.smpy laa kite kt arena yg di tunggu2, TIUP LILIN! ahahaa, lilin adew 2, bak kte mkku 2 org, sorng 1 tiup, ahahaa.oke, sume nyanyi,
'epy besday to you....bla..bla..bla..'
'1, 2, ...'
n aku glk3!!, tros both lilin padam.ahahaha.lom smpy 3 lg.ahaha.ngn lilin mk ngah aku un terpadam.ahahaa.soe yup mk ngh, ahahaha.lawak3!!aku maluuuuuuuuuu!!!ahahahaa,n ntok mnyelamat an keadaan. ak tlg laa serve an ntok sume owng. pic adew, tp ta ley msk an.hurm, tapo2, aku bg suapn isimewe ntok mk aku td.ahaha.malu laa.tp tapo laa.hu3!! diz year besday aku 1 tyme bln pose. aku tade prasaan sgt na celebrate.hu3!!aku saje jea heboh3 an kt skula.ahahaa.
'beb!!aku memaen jea laa' ta mnghrp pon taw.
hu3!!yg penting aku da beso skng n aku na brani take those risks! aku ta na jd pnakot lg k.hu3!!ape yg plg aku na skng.....memories wif veedee~ ta taw npe gndu sgt3,bia laaa.dlm kngn~hu3!!skng kne laa pndg ke dpn an. skng gol aku na pt kejayaan di dunie n di akhrt~ amin!!


I'M PHARMACIST TO BE !

No comments: