header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

October 23, 2010

em, trial bwu jea suda.n the rult un da dpt.hu3. na wt frame beso3 un malu.bkn nyer bgz sgt.ahaha.malu ah na ct kt cucu cicit ak nty.hu3.pemikiran mesti jaoh kedepan an.!
tape2
, IT'S NEVA TOO LATE~
da lme gle kowt ta blek ade lew dlm 3 weeks an.hu3, smlm aku bg anta duet kt jj lg.setelah 3 weeks ta anta an.hu3. tp ta syok r smlm.skali aku tgk collection aku.cukop2 jea nek bus mara smpy alogjh! adoi.adoi.adoi.adoi.adoi! astu aku un tgk3 jea laaa.bsn gle~~ astu dr kol 12 kebey aku menjejak kaki kt mc, smpy kol 7 kowt.lme an.tape2.lg bpe kali jea na pg mc.pas neh jgn harap aku nek bus lagi!! ahahaa.

=.=sP.sP.sP=.=

kesah ikan guppi!!
" cbe teke, adakah ikan guppi bertelor??"

ahahaa.sala3, ikan guppi beranak!! ahaha. cye ta.aku n dak3 dom jd bidan arytoh!!! first tyme kowt aku tgk ikan beranak.lawak gle tgk mke dy meneran3.ahaaha. bulat2 mtenyeee.aahahhaa.comel!! skali dy berank 11 ekor uh.hebadd an!! natare nme nyer adalah jj, (jaya jusco) tp, yg idop n maty silih berganti, noe what,
pagi esoknyerr
..."sape yg tutup bekas mk ikan neh!!!!' jerit mun mk angkt kpd ikan2 tesebot.
skali tgk3 mk ikan uh da keras kt dasar balang itu.ahaha.cian gle kowt.ta sempat mesre2 ngn ank2 dy.ank2 dy ta taw lg.cian an.tp lokasi pengkebumian lom dpt di knl pasti.

-al fatiha-

sejarah ikan guppii..
pg 1 pagi lps claz bio.aku n kawan2 un pg laa kolam yg berhampiran.hu3.bnyk gle kowt ikan guppi!! ap lg mssg3 mle r usha2.hu3.best gle2.ank3 cekgu bio aku un join skali toohhh!! best gle3!!!aku pt laa gax tngkp bpe3 ekor!! last2 cekgu bio aku join skali.hu3.malu laa gak, dak2 fom len lalu pndg2.ahaha.ape aku kesaahh!! ahaha.last, kteowng bwk dy ke J13 yg indah lg permai<> ahhaa.

=.=sP.sP.sP=.=
spm ouh spm!!
cuak laaaa.lg 1 bln jea.pnt r skngg.ish3, tape.i'll try my best! hope aku pt hbs kn mse2 yg tgl neh dgn sebaeknyerr.ouh skula ku!! yg bnyk kengn.sedaynyerrr!!! tape perjuangn msty di teruskn!!

sP neva give up!
ps; selamat tgl syg semoga kw bahagia~~ahahaaha.

No comments: