header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

October 03, 2010

kantoi weii

ahem3,
neh kesah terjadi mlm td.hu3.aku msty tls gak.dlm sume diary aku.ahaha.bnde plg bongookkk laa weii.!! malu dowh!! +.+
n da story begin..

pada 1 mlm yg hening..tyme suhu and condition kt umh sgt suitable ntok aku menjelajah ke alm maya.sume tdow.lampu un bkk 1 jea.padahal bwu kol 9.da lew tado cpe na rebot2. mmg line clear gle na mampos laa.aku un 0n9 laa dgn asyik nyerrr.smpy kol 2.dr dok ats meje, baring2, smpy saket lumbar aku dok.hu3.

tetibe tgh aku syok2 on9, dga pntu bilek mk aku bukak.adoi33!!! aku tros ttop laptop uh and pure2 tdo.laptop uh aku sorok an bwh bntl.astu wt2 la tdow.ahahha.bodo gle.and then, mk aku msk, dy kte;
'ouh, kaw pk aku ta taw kw bwu tdo'
*aku wt2 ta dga, konon2 tdow laa an.ahaaha
mk aku un menuju ke dapor.aku ambk lngkh yg aku kire bijak.aku sorok an laptop uh tepi katil.even aku taw laptop uh bernyawe lg.he3,.tetibe dy msk bilek aku semulee..adoii, aku da berserah da tyme uh klu kne ap2 weiii.

'hey3, bak sini laptop uh'
*he3, aku pisat2 bgn wt2 laa cri.

bongok gle tyme uh.cri2bwh bntl.wt2 cm ta bersalah.tp pdhl aku taw.ahahaa.mke aku mmg noncen gle.ahaha.last2, da kne sergah2, idea aku un da kontang.aku un.ambk laa taptop kt tepi ktl uh.he3, aku rse malu gle na mampos laa tyme uh.kantoiii weiiii!!da la sorok tepi katil.panas lg bnd uh.astu wt2 ta taw.he3. =.= ape laa.aku un tros tdow ngn rse malu di aty.ahaha.he3,.

pagi3, aku bgn da terang! alaaa!! mk da pg tioman!! aku tgk adk aku ciap2 na kua.

'oi, asl ta kejot aku? aku na slm mama'
'em, ntah laa.aku ciap pg anta lg'
*dgn bange nyer
'ouh, jht an kw ta kejot aku'
'em, ntah laa aku un ta taw npe ta kejot kw'
*bodo nyer statement.

grm gle.aku na blek hostel daa.ish3, aku tros tnjok ekspressi grm.

'wei, kw marh aku kew??'
*soklan bangagng menerpe kt aku.=.=
'bgz laa toh, na pmr wt org nyamph kt kw'
*pedas + berapi

ahaha.lantak laa.skali org wt jht kt aku 3x aku reply.tnde syg! toh sP lyferule.
aku un bwu t'pk, na print sumthng.aku un kol laa mk.aku taw dy sorok an laptop.aku da cri da 1 umh. ta jmpe.mk aku lg bikak.tape2.aku try cre manual.tnye.tp jwpn nyer..aduhhh.;

'kaw ni jenis manusia yg ta taw menghargai ap yg ade.ta taw na berpade2, jd tanggungla sndri.klu ta na muhasabah dri lg, 1 ary akn nyesal ta sudah, sndri mau igt..'
*psn mak
kate beliau ringkas.

em, yelaa.aku un mls na pk2, aku tros kire2 duet aku.na byr mcm2 neh.tetibe aku t'igt!! muffin! cmno ley lupo! ta guno!, mlm neh ade jamuan kelas.tp lpee lak wei.aku un tpon mk aku td ,tnye na wt muffin, tp dy ltk.mrh lg kowt.

ntok my lovely mother'
'soe 4 everytnhg yup!! 1 da i'll be a better human mak.! tengs 4 being da best mother in da word!! plezz dun stop give ur support!! i really need it now, for my future! love u mak!'

em, jp lg na blek daa.astu dpt resultt.adoi3, takot laa.da lew jwb cm ape jea wei.pray 4 me!!!

sP neva give up!!!
=.=

No comments: