header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

December 29, 2010

the choosen one

helo?
aku adew bce kt blog sowng neh.;

"EMPAT PERKARA YANG TAK MUNGKIN KEMBALI:
KATA YANG DIUCAPKAN,
ANAK PANAH YANG TERLUNCUR,
MASA YANG BERLALU,
DAN PELUANG YANG DIABAIKAN"

Betulkan Kita Hanya Menanti Si Bulan Yang Bernama Jodoh ? Usaha Tidak Perlu Ke ?
*Soal kekusutan remaja tentang jodoh

"Kalau kita sukakan seseorang, jangan beritahu si dia. Nanti Allah kurangkan rasa cinta pada-Nya dan Allah takkan bagi. Tapi luahkan pada Allah, beritahulah Allah. Allah maha tahu jodoh kita siapa. Dan siapa dia siapa kita."

huuu, okee, skng bwu aku taw.em, so diam itu lg baek dr meluahkan,
waahh,asl jwang.ahaha. =.=
em, wt mse skng aku ta pk sgt,ahaha,
NO LOVE IN DIS AREA!
Em, nty laa,lom mse nyer.ahaha, msk pon aku ta taw lg.hee,
tape, nty adew nyer,
Allah bersame dgn org yg bersabar.
=.=
so, aku enjoy ngn life aku skng!!
ahahaa, !

da choosen one?
ahhaa.

No comments: