header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

December 23, 2010

congrate sist!


helo3!!, ahahaa. post kali neh khass ntok adk aku

sue

hee, td aku tman dy pg skulaa dy. spnjg perjalanan toh aku da rsee laa dy cm pt 8A jea taw.tp aku diam jea ta heboh3, tp last2 dy pt 6A 2B , bm n bi dy pt B, haa.dy mlalak glee td.pnt aku pjok.tp dy kire cemrlang laa jgk kt skulaa dy.

kes neh sme cm kes aku 2 years ago.ahaha.aku pon pt bm n bi B, yg len Alhamdullilah pt A.ahaha.mk aku pon daa pusing3, npe laa kami pt B subjaek2 cm toh.ahahaa.puas aku pjok dy.last2 tnye na mkn ape, dy kte ta lapa tp mnx KFC, fuhh, selere king kong beb!! ahaha.aku ta bnyk ckp blnje jea dy.

tp pape pon, aku bngge ngan dy, coz sains dy pt A, ta sie2 aku ajo dy slame neh.ahahaa.
hope spm t pt wt yg terbaek oke!
pmr bkn sgalenyer. oke!!
chilll3!!
p/s; agaknyer kami neh otak sc kew??ahahaa


oppsss! lupe plak, kpd adk anggktt aku gak. congrate ea pt 8A 1B!!!

papepon! aku bangge ngn kowng!! hope spm aku un cemerlang. aminnnn..

No comments: