header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

December 29, 2010

imaginary sblings

helo? ahaha,
mlm2 neh mmmg tade keje.so, saje2 tls entry neh.mlm neh ta taw na cte ap.ahahaa.

imaginary sblings,

tajok cm gempak jea.ahaha, em aku ta pna addew adk laki,
*even aku da request bnyk kali.
hee.mmg laa teringn.ahaha.tp kne laa BERSYUKUR.hee.

na dga cte, hee, aku na merepek mlm2 neh.
aku adew adk laki, ahaha, dy lahir pon dkt2 ngn aku, 5 ary pas aku lhr, dy pon lahir
*tiru aku.ahaa

memandangkn besday na dkt2 so, aku rse pragai kami agk sme,
*pasan jea

Leo Strength Keywords:

- Confident
- Ambitious
- Generous
- Loyal
- Encouraging

Leo Weakness Keywords:

- Pretentious
- Domineering
- Melodramatic
- Stubborn
- Vain

hee, neh sume ta ley cye sgt.,em, mcm same jea sume.ahaha, tp aku taw ke-comel-an dy msty ikot aku.ahaha, dy comel? em bole laa mcm aku.ahaha.

5 persamaan kami;

1. ske wane merah,ahaa
2. ta ske katak
3.mesre alam?ahaha
4.ske gelak2
5.and choc lover.ahaha
*ade bnyk lg.
tapi an aku ta laa mnje cm dy.ahaha, tape dy kn ADEK, ahaa, even aku bwu knl bpe ary jea ngan dy
* dy bwu lahir dlm idop aku
tp kteowng rpt.ahaha, sme na same2 an.manje.ahahaa, kdg2 aku lyn jea la.adek aku an.ahahhaa.
smpy kn mndy pon na sme2.ahaha, tape adk aku an.ahaaa,
smnjk adew dy aku ber azm na jd akk yg baek., aku bnyk laa gak ajr dy tntg kehdupan.,mane baek mane burok an.
aku bwu jea dgn dy.ahaha, hope aku pt jge dy smy dy besa nty.hee.
msty hensem an da besa nty.ahaha.
baru aku pasan slame neh adk aku ade mnt baru,
aku rse dy mnt
LISA SURIHANI
tam nape?
em, smlm aku tnjok gmbo neh;

konon2 na takot kn dy laa, tp an, dy pndg jea gmba neh ta kelip2, aku pon heran,
dy ciap bwk tdow lg, astu tyme tdow gelak2.ahahaa, aku suspen kejap.tp lme2 aku da bese,
alaa, comel adk aku..heee, ouhh, lupe na btaw nme adk aku,
name dy lom di ketahui.ahaha, sape ade cadangan bg laa,
hope dy pt membesar dgn sehat!!, papepon;
welcome to my life yup bro!
nice to meet u!

fantasi semate-mate, do he become a reality?
maybe.ahahaa
habis suda aku merepek~

p/s; cerite neh hanye la rekaan semate2, tade kne mengene antare idop n maty. oke!

No comments: