header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

December 23, 2010

tamadd skula

ahhaaa, legee dpt gak aku meghidupkn balik blog aku yg da berhabookk.huk3!!
skng aku daa tamadd dr prjuangan.ahaha.seronok laa~
oke exam, dok jaoh2 oke.ahaha.em, da ta skulaa daaa.kejap jea 5 tawon, dlu mlalak2 ta na msk skulaa.hee.tp skng gndu2 plak.ahakz!!so, akue hope memory toh immortal forevaa.ahaaha.poyo plak ayt akue ek.ahaaa.

MySpace
terujee.ahaa

em, aku na cte psl VIRTUOSA DETROIT.
cm sdp an.ahaaha.mmg laa.neh member till die.ahahaa
asabiah yg amaat high!!
kami ade 20.hu3!!amacm rmy an.aaahaaha.rse cm adek bradek taw
best laa~
tp an, form 3 rmy pnda.
em,, tgl laaa kami 10 org.


shezi

mai

tya

qila majed

nawal

azaa

illiey

wedot


sabb
maizan


waaaaahh, pasni ble laaa pt jmpe an.tape2, memories neva fadee
em, last day kteowng men air kt bwh ngn memb D.O. ahaha.


yg kanan toh memb aku, kiri uh DO.ahhaa.bessttt.men hujaan
sok toh xm qs kowt.ahaa.sronok.
papepon aku ssssssyyyyyyggggsss VD!!


lg ape ek, em, gndu gak kt memb3 kamceng aku!!


bestt glee membb downg!!ahaha.
kte jgn lost taww.ahaha.
bnyk btol kngn beb, ahaha.
andd, neh aku last laa pakai bj skulaa.ahahaa



ahaha.tangki skulaa toh aku da tawan daa.
ahaha
rugi lew cpe ta nek ats toh.hu3.
and laasssst,
i love as saripah!
*at last aku ckp ak cm uh.ahaha

skulaa akue
as saripah 0610
gudbyee~

No comments: