header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

January 15, 2011

cerite kerje aku

helo!
em, skng aku da kerje.ahhaaa, neh aku blek umh jp.saje2.ahhaa.
K E R J E
em, best taww.dr dok umh golek2, mkn2, ngadap fesbuk, astu tdooowww.ahaaa
so far, so gud laa.kerje aku ley mncederekan.terutame sapo2 yg tgn nyer selembut bayi toh.
ta knape??
tahukah anda! yeaa, anda laah!, kertas boleh melukekan tangan! ni adelah FAKTA yup
klu ta cayo men tgk tgn aku.saket awww!!
*sket jea kowt =.=
em, neh tmpt keje aku;

*besa an.ahaha.!

kerje aku mcm2, ala2 koop gitu.ahhaa.nyesal dlu aku pndng2 remeh jea kelab koop.ahaha.
*bg aku membosan kn.
haa.ambek kaw! ary2 aku kne ngadap bnd uh.ahaha.
tp taa laa sebosan yg aku pk dlu.seronok laa gak.ahaha.
skng aku rse sgt kagum ngn mesin photostat.ahhaa.aku bole jea cabar sapo ley
copy lg laju drpd beliau*mesin photostat!
ahhaa, kepade sapo2 yg tlah mncpte mesin uh, aku na ucap an jutaan
TERIMA KASIH
sebab, da tolong pk kn na wt mesin uh.ahaha.klu gne manual, cm dikir barat taw.ahhaaa


*neh laa antare kej aku, ; binding buku
mesin uh ak gne cm da na bwk kete, tarik2 handbreak.ahahaa.


*tekun ++++ bersungguh2 an.ahahaa.

*ummi jage gule2 jea.ahhaaha
2 biji = 20 sen!
actnyer umi tarik pelangn jea.haha

*aku ta taw laa ap function dy, em tarik plngn kowt.ahha.
neh kt kdai mkn , pas keje


em, ape lg ek na cte.best laa jmpe rmy org.ahaa, ramai laa gak manusie2 pelik aku jmpe.adew laa terbukak sket mnda aku.ahaha.
semenjak keje mmg aku tdow awl.ahaha.kalah adk umi yg drjh 5, hee.pnt kowwtt.tape2.bgzz laa.lg po tade bnd na wt an.neh pon aku blek umh jea tdoww lmbt.bnyk lg aku na cte.nty aku continue sok laaa.
okeee!
sP working like a machine!

3 comments:

Most.pawang said...

ngee~
cik shazila yang rajiinnn .

Most.pawang said...
This comment has been removed by the author.
persevere said...

ahahaa.mmg laa.keje kerass ntok mse dpn.ahaha