header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

January 11, 2011

satu kuasa empat

helo?
em lawo an tarikh neh1 adew sapo na melamar aku?ahahaha
*pasan jea =,=
em, skng aku na update condition aku lalala~
aku skng part of
ZR CORNER!
bos aku bapak ummmiey gakk.ahaha.



hee, sapo2 na tempah kad kawen silaa laa dtg yea, adew 3 kedai;
+ KPM Ayer Molek
+hang tuah mall
+sabelah keluargeku

kad murah2 serendah 25 sen.
dtg cepat2 jgn lambt2! ahahahaha

da menjadi tnggjwb ntok menegmbangkan komponi neh lg.hee.aku tgl un dkt umh umi. hee.
persaan?
ahaha. em, aku na ckp cmne yea.okee laa, kerje2 neh bole bwk maut taw.ahhaa.
ta laa.aku yg membawe maut.ahaha.tape.bru 1 week aku keje.
em, mlsss aku na lyn.ahaha.aku na keje keras ntk mse dpn.ahhaa.
aku adeww azam baruuu;

1.na msk U
2.da msk U ak na blajo btol2
3.aku na cari duet bnyk2
4. aku na jd bossss!!!!
5.aku na pr melanccongg!

hee, stakat toh laa dlu yea.okeee, t aku update stori lg yepp.aku adew keje.g2g! ahaha.

ps; trimass to WIFI KPM :)

No comments: