header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

February 22, 2011

she said

helo?

tadik kan aku menjelajah kt fesbuk mak sedare aku
*tapi umo lebey kurang jeaa :)

em, aku pon terbace laa kt status dy yg bernada;

Woman can live without man, but man cannot live without woman. bukti: lebih byk ibu tunggal drpade bapa tunggal. ;)

wwoo000!!
*aku terkesima.
HAHAHA

hee, klaka laa dy neh taw.
tp btol laa kan.
hee, tapi kan jarang dga bapa tunggal kan.
heee,

'mood ouu mood aku
cpt laa semboh yeaa
jangan men lari2 lagi tawww.
aku na gelak gle2 cm arytoh lagii
plezzz'
*neh lagu heee.

HAHAHA
bermonolog pade dri sndri
*kdg2 mmg cmtoh
:)


WWwwwwwoo000000!!
i.d.l.y.d
*heee, aku soeg jea phm =.=




2 comments:

. said...

betul. sebab itu ada orang mengatakan perempuan itu lebih berkuasa walaupun bukan ditempat yang nyata :)

persevere said...

ahaha.btol ! superwomen. heee