header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

February 06, 2011

speak now !

helo?

em, aku rase da smpy mse nyer aku na berpkiran matang
*huu, tetbe seruan toh da smpy

truly, slame neh bnyak bende aku wat hanye mnggenekan sparoh dari otak jea.
aku agak malas na berpk, take serious, maen2 jewpp.

tapi. tyme exam addmath aku terpkse gne kan seluruh kepale otak aku neh.
*klu aku ta gne gak, mmg nahaass laa weihh

okee, aku try ntok berpikir dengan sewajar-wajarnyer. !
kepade diriku yang di kasihi;

jangan takot. jangan gentar. jangan ragu2.
juz be urself ! oke !!
face it
*slame neh aku ske tdow jea ble ade kesalahan~ hee
emm, ntah laa.
aku memang ta pndy dlm bab neh.
tape sekurang2 nyer aku cube
result dy laen cte!
oke :)


m a t u r e d

No comments: