header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

March 12, 2011

billionaire!


helo?

semenjak2 neh kan.aku ade hobi baru.ntah dari mane aku dapat wabak neh.
tetbe jea menyerang aku!
HAHAHAHA

aku sekarang suke menjebak kan diri dalam game kt fesbukk!
bende2 neh wt aku jadi kayo00!
HAHAHA

dan tros2 menguatkan lagi imaginasi aku! heee
*mmg hobi aku brangan jea ;)

tengok laa hobi baru aku neh;


game 1; FASHION WORLD

even aku nyer kedai bwu 1 tingkat, tapi aku sgt berie laa ble men.
HAHAHA

sekarang bende plg aku geram ble ;

aku ta sempat na klik kt custemer and dowg da blah dari kedai aku
wwwwaaaaaa!! toh plg ta bole blah!
HAHHAA
*tercampor sket emosi plak an!
baru laa nmpk real !
HAHAHA

lagi, game yang wt aku tros2 jd mereng;


game 2; CITY VILLE !

game neh lagi laa.ta taw laa knape aku rase amaadd! laa jakon ble maen.
HAHAHA

mane ta nyer dpt bine town sndri!
HAHHAA
jakon.jakon.jakon.

skng neh aku nyer masih kampong2 lg.aku ta reti sgt., so aku mnx kwn aku tolong.hee
*smpy cmtoh skali an.
HAHAHA
aku mmg klu da mnt bersungguh2 tahap unter na terbranak laaa gua ckp sama luu!


next game yang turut menyumbang kepade taahap ke-mereng-an aku sekarang;


game 3; CAFE LIFE

bestt laa gak men neh.tapi cafe aku ta lawa lagi, kecik cm store jea aku tgk.
HAHAHA
pekerje pon bwu laa 2 org.hee
sape2 yang jd pekerje aku toh jgn marah eeyhh,
neh cafe aku, ske aty aku lew!
HAHAHA

aku an, sampai pakse2 adek aku wt toh, wt neh, sbb, na jawab quest dy
HAHAHA

well, addicted kn!
s0, neh laa hobi aku plg terkini
8even lambat kn, aku taw sume org ta eran daa
tapi
aku aku kesa!
HAHAHAA

i'm a billionaire!
woo00!

No comments: