header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

March 23, 2011

h o p e


helo?

tomorrow is da day

at last setelah beberape propaganda pasal tarikh keluarnyer result spm neh di sebar2 kan tarikh yang paling bertuah adelah;

23rd march 2011

hari isnin, aku bole lagi kuar dengan kawan2 aku.
*ta sedar diri lagi

pinjam taw gamba, aku tade camere. ;)

meriah and cerie kan.aku suke tengok gamba neh.best sangat hang out hari to0h.
rindduuuu sangat this moment!


emm, result,
bende neh makin bermaharajelele taw di kepale otak aku
waaahhhh! makin kusut, serabot, and macam2 lagi laa taw.
nanti esok aku ambik result same mak aku,

em, mak, aku sayaaanngggsss sangat kat mak aku, dy da buat macam2 taw ntok aku.
sok dy cuty lagi, cari kan pasal biasiswa, tawaran u, and so on,
terutame masak kan ntok aku sedap2!

mamamamamamama~~~

aku rase amaaaddd serbe sala esok if result aku kureng baek kew an.
aku fobia laa, macam pmr dulu taw.
mak aku + adik2 sume datang skula, excited sangat nak taw result aku, em,
memang jujo aku cakap aku target stret A taw.
tyme datang, aku heboh dengan kawan2,
*yela laamee ta jumpe kan.

result pon sampai, sume calon kene kumpul ramai2 kat depan dewan besa as saripah.
tyme neh adrenalina aku mengalir deras sangat, cm coklat mencurah ke ladang gandum laa
name2 pon di panggil nek kt ats, aku tnggu jea name aku taw.

sampai laa name ummi, aku tyme toh dapat rase yang name aku tade.
aku da start na mlalak.tp aku tahan2 lagi,
tetibe mak aku datang dari blakang..

'eyyh, da jum balek neh result kaw'

OOOhhhmyy GOD!

sumpa tyme toh aku terkejut sangat2 laaa.
aku sampai ta taw laa cmne na describe prasaan aku taw tyme toh. aku tros mlalak sepuas2 aty aku.even ramai orang kat dewan toh, tapi sowng pon aku ta nampak.

mak aku pon ambik langkah paling bijak, cari result aku kat blaakang,
mak aku lagi an.

tyme toh aku seday sangat, baru laa aku sedar, insaf and so on.
tengok muke kecewe mak aku paling aku ta tahan weeihh!

yelaa, aku anak 1 kene laa tunjok contoh yang baek kan kt adk2, tp neh aku pon same.
aku rase ta gune langsong tyme toh.
bape hari ntah aku jadi cmtoh jea.
aku pon cm da tade rase na skula.
waaahhhh!!
*gempak gle effect dy.

dari hari toh aku sedar, tade makne nyer ape yang kite ade TIDAK akan kekal selame2 nyer
tade yang kekal dalam dunie neh, melainkan Allah s.w.t

aku admit dulu aku blagak laa kowt an.tape laa Allah na sedar kan aku.Alhamdullah.
banyak laa jugak yang aku belajar dari bende neh kan.

spm ;

aku rase serbe sala sangat kat mak aku, emm, mudah-mudahan Allah tabahkan laa aty aku.
supaye aku dapat trime baek ke burok.
plezzz! aku kene laa kuadd!

mak, og da buadd da best, sori taw if esok buad mak kecewe lagi sekali,
tapi og da wt yang terbaek.mak, sori taw.sori sgt2.
tape, nanti og cube lagi taw mak.
sori taw mak.sori sangat2.soriiii..
soriiiii. taw :'(

aku ta taw laa ape naseb aku esok, trime jea.
em , aku taw aku banyak wat jahat skng, tp, emm, ntah laa.
trime jeaa.aku jugak yang buadd kan.

aku ta na laa kasi mak aku kecewe lagi.toh jea yang aku harap sekarangggg.


juz a h o p e
and a lot of sorry, mak.
taww.


sape2 yang kenal aku, aku taw aku banyak buadd saalaa ,
aku mintak maap
mybe kowg na ckp

'senang2 jea mntak maap. astu buad balek'
'bla..bla..bla..'

ta kesa laa. manusie kan ta ley jaoh dari melakukan kesalahan kan.
so, up to u laa.
tapi,
neh aku ikhlas sangat,
aku na jadi baek.
;)

pengalaman yang macam2 buaad aku jadi lebey matang
tengss, u're a GOOD TEACHER

fin.


p/s; aku juz tules ape yang aku rase, and sori again if post aku neh ntah ape2 jea.
ta kesa laa.aku neh bukan sape2.
tengs for reading.


No comments: