header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

March 20, 2011

mamamamamama! *hagemaru style :)


helo?

em, semalam aku jln2 dengan mak aku, di seebuaah, shopping complex yang agak berjename
tibe2, ade sore yang menegur;

'eeiitt, cm da same saiz jeea, akak lagi kecik!'
' 0.o'
*wwo000, kes berat da neh.

aku pon mule mem-back up diri aku;

'mane adee laaaa, ishh, baju neh gebeh2 laa'
*waahhh, menegakkan benang yang basah kuyupp.huhuhu~

isshh, ta bole jadi neh, kne ambik tindakkan segere!
*cakap dlm hati jeeaa =.=

mak aku sangat laa berbesar hati and sangat laa gembiree

eemm, tape2, tgk nty aku diet,
*diet? sumeorang dalam rumah menyampah denga ble aku cakap. ;)



hee, tape mak, nanti boleh pinjam baju kan.kan.kan?
HAHAHA

wwo000 i'm in trouble !
o.0

No comments: