header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

March 28, 2011

selamat pagi!


helo?


hye, selamat pagi sume!
*mood baek neh :)

aku baru perasan, da lame aku ta stori2, kan.aku memang banyak cerite.
tapi,
sekarang aku banyak membacce, belog, web.
macam2 laa.
orang cakap membace bole mematangkan fikiran.
*yekew? hee, tape laa bole laa jugak an.

da lame ta menules, menaep jea selame neh kan.
arytoh aku try menules, bajed2 na bagi letter laa kt adek
*kt skula aku kami masih mengamalkan care tradisional neh :)

tapi aku ta bagi, sebab tulesan aku macam simbol rahsie yang aku dorang jea paham kowt
HAHAHA
waaahh! dga cm terok an.hee.
memang pon, kdg2 aku pon ta paham,
tapi naseb baek laa tyme spm Allah bagi petunjuk pade penande paper aku ntok paham.
hee
*actnyer an, tulesan aku gune mate hati baru paham
HAHAHA
*lebey kurang cmneh laa, tulesan aku berbunge2 sket, astu bulat2 sket.
HAHAHA

daa! ta payah na bayangkan.hee
cte pasal tulesan pulak an.
pagi2 da merepek.

oke laa, t aku cte lagi.aku na mengemas pule yee.
*buad2 rajen jea, HAHAHA

p/s; ntah pape jea dak shezi neh taw ;)

No comments: