header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

April 24, 2011

hari anugerah :)


helo?

ANUGERAH AS SHARIFAH~!
*sound great kan?
HAHAHA

beberape hari yang lepas pakcik posmen singgah ke rumah aku,
aku pon membelek2 surat yang sampai,
kepada ; NUR SHAZILA SHAKRI
wwo00ww~!

JEMPUTAN KE MAJLIS ANUGERAH
*HAHAHA,
aku gelak gabak gile :)

jarang taw dapat anugerah dulu laa tyme kat skula.
*sabo jee laa~!

excited ter-amadd~!
HAHAHA,
_______________________

hari anugerah Flower

_______________________


malam tadi aku baru perasan majlis mula pada pukol 8, selame neh aku fikir pukol 9
*yang itu adelah raptai semate-mate =.=''
awal aku bangun taw , just to make sure with UMMI,
*aku tompang dy
oke, siap2, di pendek kan cerita aku sampai skula sengan segale hormatnyer pade pukol 9
HAHAHA
*bajed2 VVVVIP ;)




orang pertame aku jumpe MUN~! love
excited gile jumpe, dudok sebelah dy, wweewiit kerusi ade name ,
hikhikhik *gelak gedik >.<

ape lagi, da jumpe gelak2, rase macam dekat perhimpunan sekolah

bace doaa....

"ppsstt, mun, ustaz zul laa, lame ta jumpe"
*gelak.gelak.gelak*
tapi tangan tadah doa

"isshh, rindu2"
*gelak.gelak.gelak*

"oi, arab c jangan lupe~! "
*gelak.gelak.gelak*

"kaw jangan sampai kene berdiri"
*gelak.gelak.gelak*

"mun,~! cikgu!"
*diam*

kan aku da cakap, macam aku dekat sekolah dulu, naseb baek je ta pakai baju sekolah, kalau tak, mesti da kene berdiri
HAHAHA
simple?


this is mun,
HAHAHA


ummi, duduk jaoh siket sebab dy 3A+ aku, adelaahh,
hee

ta lame chamed pon sampai, teteb dy cerite;

" aku kene tuka kasut~!"

"haa? yekew? mane2?"

beliau pon menunjukkan sepatu baru nya

"HAHAHAHHAAHHAAHAHHAAHAHAHHA~!"

"cekgu suroh aku pakai kasut nurse neh"
mane laa bole tahan gelak tengok kasut nurse da koyak2 + besar

"cian chamed, baru berape minit sampai sekola da kene tego"

"ntah chamed neh, kaw pk skula cam dulu?"

HAHAHAHAAHAAH~!

dy buad aku gelak lagi

ta lame kami pon naek pentas, da elok2 beratur, tetbe sala panggil name pulakkk
*teknikal problem~!

whateva laa kan,? janji aku naek pentas~!

cecehh, berie muke~!
HAHAHA

pengetue pesan pada aku;
anak, pandang camere
*aku pk na ckp tahniah ke, lawa tudong ke, baju ke
HAHAHA
pasan japp :)

sesi bersame jubah~! hee
muke baek :)

aww aww seksi i, angin tiup
HAHAHA

ummi and shezi ~!

cikgu NN ^^

ex 5 ibnu sina ~!

ustaz zul love
HAHAHA~!
p/s; ustaz sori taww

tokoh koku + tokoh akademik
i'm between them

ummi + shezi + mun ~!

after that, kite orang pegi mp,
HAHAHA
tempat wajib sebelom pulang ke rumah~!

otw pulang ke mc,
naek PANORAMA
HAHAHA
*aku ta paham kenape mesti ade orang ke3
yang kt belakang toh~!
HAHAHA~!

tengok cerita SENJAKALA
perh~!takod gile, baru berape minit masuk aku da jerit2
HAHAHA

mun suke sebab dy bermandikan kentang
HAHAHA
maap laa mun, aku ngade2 sket.hee

mun ta abis2 pesan;

"kaw jangan sampai orang pandang serong kat kite~!"

HAHAHA
kenape? hee
aku pike macam kat skola.
HAHAHA

seronok~!
bila laa lagi dapat pakai jubah itu

:)

8 comments:

a m o y said...

rindu cikgu NN.muah muah

persevere said...

ahaha, taw tapee, rndu addmath laa jugak.hee

nik farina aishah.... :) said...

wahhh, tahniah ye ... nik jarang naik pentas ni , heheheh

persevere said...

ahaha, yekew, same laa. :)

qilanisa said...

alamak,jelesnye.tak dpt nek pentas,yg paling jeles tak dpt jumpe ust zul.haha.aku gelak gile2 yg pasal chamed tuh.da habis skola pon samer jugak.hua3.

fyna said...

meriah je..
;)

persevere said...

qila nisa; ahhaa, taw tape., da abs sskulaa kowt.hee, lawak glee, arb 5 org je pt A ahaha, ak ckp dpt c pon ystaz kate bgz.hee


fyna; mmg meriah,:)

Noor Aqillah Majid =) said...

XD!!