header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

May 23, 2011

jangan takod, just do it ! HAHAHA


helo?

heeyy peeps~! wwwaaaahhh! macam ta sangke je esok aku akan belajar semulaa,,.
maka dengan ini tamad laaa tempoh pakej percutian aku :)



best laa jugak ta skula, tade masalah, dan selame itu aku ta penah desak otak aku bertindak balas dengan pantas, hee,

'heyy brain, take time dude, everything olrite ;) '

baek kan? HAHAHA, aku kasi rehadd, lamee,
tapi kadang2 ade laa jugak rase bebal2 da menebal toh an, aku buad2 laa pandai siket,
HAHAHA
*tunjok bakaadd :)

oke, destinasi aku seterusnyer kee

KOLEJ MATRIKULASI MELAKA :)
*dekat jee ; londang

hope sume berjalan dengan lancar

eemm,
selaen dari matrik, aku dapat uitm diploma sc dekat kuale pilah,
t a p i
aku ta pergi :)
s e b a b
.........................


_______________________________

oke, ta kesah la dimane pon kite berade, yang penting USAHA , then I.Allah akan berjaye,
trust me! :)
yakin pade Allah dan kemampuan diri sendiri
peduli orang kate
jangan takod! just do it~!



da sampai mase untuk bukti kn pade sume :)


haaiiihhh~~!!
dok asrama lagi laa aku :)
tapi tape laa, aku da suke laa duduk rumah sekarang :'(
tape laa, bukan jaoh pon kan, 1 tawon je kowt,
HAHAHA

mak, ayah, mimi, sue, ; jangan seday oke aku tade, hee, gelak2 laa selaloo taw, HAA! jgn lupe melawat tawww

kawan2; gud lark ! nty kite da keje bole kua lagi ! taw ;)

heyyy!! ; lovelovelove ;) el.y


oke,
show tyme :)


No comments: