header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

August 01, 2011

assalamualaikum~

heyy peepss ^^, 
sejak kebelakangan neh baru aku perasan , entry aku sume macam ape je kan?
maaflaa~
lack of ideas : bz :
 internet ta mengizin kan T__T <--- paling sedayy
tapi 
tape la kan, ingat balek ape aim datang sini an?
study! ye study~


imaginasi jee, hee

sejak kebelakangan neh banyak pulaak bende yang terjadi
termasuk 
HARI-HARI KELABU~


lebey kurang laa macam neh
HAHAHA

da laa, da tamad pon taww
sekarang searching for da rainboww~

pelangi :)
cantek kan?

h o m e


sumpa aku rindu gile-gile na balek rumahh T___T
na baleekkkk~~!!
sabtu lepas mak aku datang melawat
seronokk sangaaaaattttttttttttttt~!!
borak3, sume bende aku cerite kowt, hee ^^,

tp kejap je kan?
tape laa hilang laa rindu siket an?
sangat ta saba kowt na balek rayeee~~~~~~~~~~~~~!!!

l i f e
 bout life aku sekarang?em, macam bese je laa,
 ade perkare yang menarek tapi ta hari-hari la menarek kan?
kepercayaan susa na dapat kan?
bile da dapat senang je rosak
oucchhhhss*iT

fffffuuuuuuuffuuuuu~


aku pon ta berape na faham =.=''
tapi tape laa
let it be naturally~
kan?

maaf laa taw, aku ta taw na buad sumthng jd special as ur thought
sorrrryyyy :(
tape laa bia kan aku belajar lagi oke?
sangat banyak buad sala jee sekarang taww =.=''

come on laa~
rase macam na tidoww jee, dapat mimpi best2 an, hee
waaaahhh~!
mimpi je laa kan?

eeiisshhh, asal aku menaep macam sedaay beno lee hidup neh, hee
ta ade laahh, neh da overwritng je oke?
harap maklum :)

aku bahagie ape dengan ape yang aku ade sekarang
seorang jge aku, saba dengan aku, macam2 lagi laa dy buad kan, kalau na senaraikan ta abs lee entry aku neh taw.
yeaa~ aku taw msty sumeorg ade seseorang yang sangat beliau syg or di sayang kan?
jage laa elok2 oke?
treat them nicely :D
appreciate laa even betape dy serbe kekurangan kan?

you get what u give peeps :)

sempene ramadhan neh kan elok laa melaukan beberape anjakkan paradigma kan, 
ta rugi oketo all smokerss termasuk laa da loved one , 
ambk laa kesempatan neh ntok stop oke?
ta rugi pon aku rase
tapi slow2 laa kan, mase depan ade lagi kan?

just be urself ~

No comments: