header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

November 15, 2011

home ;)

assalamualaikum~
hey peeps ^^, 

h.o.m.e

tempat terbaek bagi aku sekarang ~
seronok duduk rumahh , semenjak duduk jaoh neh kan. em, rinduu rumahh :(

bole denga adek aku gado-gado, hee
malam td dasyt kowt.and ade pemenang lagi. 
mak aku jadi hakim :) 
, kdg2 ayah jd hakim :)
seronokk~!!
and daa mossttt~
dapat makan banyak-banyakk~
HAHAHA

ekonomi sekarang ta berape na baek kan, aku pon ta taw la kenapee ~
duett, penad gaakk pk pasal dy
dulu aku selaloo0 pk duet akan datang balek.
tp 
mmg laa datang 
tp
kadang2 bkn padde mase nyee :(
so jadi laa macam aku sekarang nehh~

okaaayy , ta payah laa na buad cte sodeh beno kan?

aaaAAAAAAAaaaaaaaa~

am i wrong?
to those people , sori again.
it's hard to forgive me rite?
i am sorry ~

No comments: