header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

November 01, 2011

learnt a lesson :')

assalamualaikum :)
hellowww peeepss ^^, 

and november begin , starting a new breath ~

alaaahaaiii , na ber-speaking bagai !
HAHAHA
english aku pon ta ade laa terok mane pon, hee.

okaayyy ., 
hari neh hari pertame dalam hidup aku ambik final exam style u , hee
em, paper biokem :| 
*ta bole na senyum sgt laa kan

na kate aku ta stdy toh nampak beno leee menipunyee kan?
hee, okee aku buad pengakuan yee?

ade 1 bab yang aku ta bace , sentuh, bukak ape lagi meneliti nyeee 

protein chemistry 0.o

aku pnye konfiden kadang2 tinggi laa jugak , so aku dengan gagahnyee cakap ;

'ta masuk laa neh '
HAHAHAHA
*gelak2 besaa 

malam sebelom exam aku bace kan bed tyme story pade roomate aku n sorg lagi neh roomate angkt, hee.
penat laa jugak, 
oleh kerane da banyak cakap aku ta bole na tdoww
tapi ta ade ape yang dapat halang aku dari tdow :P

okaayy ambik mood , 
em, pagi tadi aku ta sempat na bace blek laa, then aku msuk toilet jap, kua2 jee da kne masuk dlm clazz 0.o
aku baru jee na tengok2 note balek , 

'tape laa masuk jee laa'
kate-kate hati aku yang gagah
 *konon*

bukak jee paper exam 
aaaaaAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaAAA~
*meroyan kecil-kecilan =.=''

errr? protein chemistry~
congratulation to me :)
padan muke aku~

okaaayyy i've  learnt a lesson yaww
mak aku selaloo pesan 

'jangan terlalu ikot hati'

 insaff :)

november pon da sampai elok laa kalau mule kn bulan baru neh dengan ;

shazilaaa ! 
jangan ikot kan hati okaaayyy?

em, lagi 1 aku tetbe rasee banyak buad salaa , dosee , T______T 
aku mintak maaf taww kalu ade buad salaa
forgve me ?

em, aku na jadi baek laa
*azam aku dari darjah 6 , hee

and lastly ; tengs my bo0<3  
u gave me strength when i needed ;)


okaaayyy shazilaaaa ! 
it's never to0 late :)

1 comment:

Anonymous said...

biokem..mmg killer subjek.kat matrik pun belajar ckit dlm bio tp biokem level universiti mmg specific dan tough..byk gler nak kena ingat dgn faham metabolic cycle tu kan dgn segal mcm pathway..hahaha.,tak silap aku kat ppum biokem utk dip mlt ni same level dgn paper biokem yg budak ijazah mbbs/biomed/farmasi kat med faculty um..tul tak.cian korang diploma mlt tempat lain tak sesusah diploma mlt ppum..gud luck for exam