header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

January 30, 2012

cuti punya cerita :)

assalamualaikum ;) 
hey peeps ~
so ,

 genap laa seminggu aku ber-holiday yeaahh! :D
na kate pergi melancong taa laa kan 
HAHA
melancong. <---tersentap denga perkataan neh T_T
satu hari nanty aku akan bawak mama pergi melancong jugak okaayy ?


wwwoo0000aaa ! 

so , cuti neh aku banyak mengahabis kan masa dengan
alam fantasi ;)
well ,
 kadang-kadang aku rase imaginasi aku perlu ditingkatkan
HAHA
selaen toh banyak benda jugak aku belajar , 
buad aku jadi lebih matang
dan , 
ada sesetengah perkara telah berjaya membuad aku sedar
tentang sesuatu yang aku hampir lupa
mungkin aku sengaja taa ambik tahu
mana tahu sendiri yang terluka
sekanrang ...
HAHA
whateva laah kan ?



biar mimpi sampai ke bintang
HAHA
:)
cuty hari toh pergi sekolah, 
HAHA,
tapi tyme toh cty sekolah -.-
saje jeee , rajen datang sekolah :D


HAHA, 
kepada rakan-rakan matrix , 
gud lark in ur UPS esok ;)
do ur best :D


yeah !
terasa sesuatu , tapi mungkin ta perlu di ungkap kan
biar laa menjadi rahsia hati :)

'you gonna miss me when i'm gone :')

selamat malam , mimpi biar sampai ke bintang :)

No comments: