header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

March 04, 2012

the one that ...

assalamualaikum~


hey peeps :)
minggu neh macam-macam pulak yang jadi
kekuatan emosi aku teruji
penad laa -.-
tapi
sabar jee laa kan ?

hidup taa selalo0 nye indah ;)'

kadang-kadang bile jadi benda-benda yang taa bole na settle kan sendri
taa taw naa buad apaa
mybe 1st tyme terjadi dalam life kan ?
so , ta ade experience how to overcome
kadqng-kadang ape yang kite rase terbaek untuk kite 
ta semestinye baek ntok semua orang


people make mistake

biasa laah kan ?
from da mistake we've learnt so much things
so , bagi aku ta perlu laa takod kalau buad salaa
kenapa naa takod ?
terima laa seadanya
mungkin ade hikmah di sebalik yang terjadi
even kesalahan toh menyebabkan hati seseorang terluka
ini bukan di minta buad kesalahan sampai melukakan hati
this is life
process of learning never end



everyone deserve a forgiveness
so , don't be so ego
they just do what u will do if u're in their situation
cuba fikir , tanye kenapa jadi begitu
mesti ade sebab kan ?
bayangkan laa kita dalam situasi toh 
most probably we did da same things
or
unless we had another thought or experience 
but , please understand people
treat them nice

  
be different

maybe this is my first tyme falling in love
i don't know so much things
i'm afraid of loosing you
i always make mistake
i always make u mad , sad of me , hurt
maybe i'm not good enough for you
sometimes , i thing you deserve better than me
will you wait for me to change ?
this is me
da real me that you can't accept
i can't be like you
but
can you really love me the way i am ?
but now i know hows ur feeling :')
its okaayy dear
all my fault 


i have no idea how to show you 
how much that i love you
let keep them here
in my heart :')

Allah please give me strength to stand everyday 
here i come reality :)
the real me  


No comments: