header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

July 04, 2010

mimpi jea??

hu3!!morning3!!ahaha.mlm td aku pt mmpi baek pnyer.hu3!!ske gle!!ahahaha.
aku bg tajok mmpi aku;

'FA ke toh??'
ahaha, aku mmpi dy bork2 ngn ak.hu3!!, ne jea ak tnyer

'btol kew kaw ade awek??'

ahaha.ta smpt plak.nme un mmpi an.dlm mmpi un jadi laaa.smlm aku pg alogjh ngn kwn bek aku.hu3!!, tade keje, astu pg psr mlm, haaaa, tetibe, aku nmpk ade sowng neh,

'eyhh, cm FA laa.'

'tp ta mungkin laa neh an alogjh,'

aku snym2 jea.astu dy pndg lak.aku wt ta taw.hu3!

astu aku ambk gmbo dy.ahaha.tp side jea ah,





gmbo ta jls ah.nme pon gmbo curi.ahaha.bia laaa.

FA dlm kngn k.hu3!!

emm, astu pg kt tman uh.mne2.hu3!!tetibe nmpk bdak comel.ahaaha.ngorat ah pe lg.hu3!!tade adk laki an.

'adek2, cpe nme?'

'amirr!'

'oowwhh, mk mane?'

'mk beniage, bla, bla, bla'

aku un ta bpe na phm bhse beliau.hu3!!

ahahaa. ap laa.aku na sgt3 adk laki.tp mk aku uh.ahaha.ntah laa.neh kteorg kt sne.,

neh laa kawan susa sng aku.hu3!! kn huda kn.ahaha.

emm, jp lg da na blek skula blek.alaaa.mls ah, tp da na exam, so, kne r sdr dri.hu3!!

okee laaa.need to stop. chowzz!

"SACSMINT i love u darlll!!!'

No comments: