header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

July 18, 2010

wwaaaaavviingggg fllaaaagggg~

ahem3!
at last pt gax update.ulala~bnyk gle HAWT3 stori~!
tp tgk ar klu smpt.hu3!! sng da na spm.so, kne bwk sdr2 dri.lalala~
diz week dax tya lek umh ak.hu3!! malu ah, umh da r bersepah glo!!
kijam nyer adk3!
ta bg support system langsong.tapo2, tgk ah naty.hu3!!pg sabtu yg inda ini,
kami pg ke lib, hu3!!ade org toh kate,,
'wei, jom breakfast kt da****n ke**s'
'kaw na pg kol bpe??'
'7.3o!!'
wwwwwoooowwww! amazing.ahahaa.last2, kol 10 gak aku muncul.hu3!!.bese ah toh,
emm, td an kt lib, si tya tersempk ngn SITIMAN, ahahaa.ta ah, kemba kowt, hu3!!







ahhaha. ini kewww SITIMAN???takot an.ahahahaa.pape jea laaa.pic neh di snap oleh

si TYA!

tjok dy ; SITIMAN KAH ITU, eyh slh, POMPUAN SAPEKAH ITU BERSAME SITIMAN.aha

tya~



haaa cbe teke ap neh.hu3!!

hak cpte terpelihare~

asstuu, td mk aku bwk pg keee~~~

TECSCO CHENG

hu3!!mke tya gayat


bley laa jd duta tya.ahahaha.mkn kt sne~


cian tgk an.ahahahaa.bnyk gle~hu3!!dak tya , na jd baby obes lg kew??ahahahaa



hu3!! bli jm td. lawo??yg pink uh an.ahahahaa.saje markedd!

td an, ber-chat ngn sitiman.jodoh kuat lak tya ad neh.ahahaha.lawak gloo!]




tah pape jea sitiman.ahahahaa.bongok!,

td smbt besday ak aku.hu3!!bpk aku da wt 1 aksi tg ta ley blah.ahahahaa.



ayaahhh, ilove yuu laa!!hu3!!

ahahaha.satu-satunyer lelaki dlm umh neh,

neh laa bezday gurl tuu~




hu3!!cian pkwee ta wish~.ahahahaa.

td pg kedai, tya bwk moto.hu3!!!caye laaa~

tp 50-50 nyawe.hu3!!

ahhaaha.yelaa tya oiiii~ k laaa, aku na wt hw.hu3!!! btw, aku na wt 1 pngumuman khasss!!

'SELAMAT TGL PLKN!!!!!!!!'

'when i get oldder

i will be stonger

they called me freedom

juz lyke a waving flag~!'

keep RAWWWKKKIINNGG BABEHH~

.sP.

No comments: