header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

December 30, 2010

i love my girls!


helo?
yeah! aku da okee at last!
ahaha, rase bessttt!! he, tah pape jea aku neh.ahhaa.
oke skng sP da wake up! ahahaa,

i L O V E my girlss!
ahaha, asl? ta bule? ske aty aku lew.ahahaa
aku mmg idop ngn pompuan jea
tp aku bkn
LESS
oke, sile ambk perhatian oke.ahaha.
adk2 pon pompuan jea sume, skula pon pompuan.ahaaha, tp aku tade laa jakon tgk laki.hee.
mlm neh, aku agk mereng2 sket.ahahaa,
miss gle laaa kt pompuan2 toh!ahaha,

ummiey tya ;
tyme neh pg last honey moon.ahaha
saaabbbbb;
dlm bus mara, ahaha, blek alogajh!
nissaa + azza;
dlm notty, men snap jea, comeyy pink! aww

nawall + tya;
sunway lagoonn!! rawkk!

saaabbb + amoyy + nisaaa;
yeah! kami tade keje, pdahal esk exam !
mun + saab +tyaa;
kt kelas, yeah 'money minded' black cobra said.ahaa

sacsmint!!;
keep rawking gurls!!ahahaa
tyme slot ap ntah.
virtuosa detroit!! ;
tyme fom3, misss u all!!

ahahaa, rndu nyerr.ahaa, ble laa pt jmpe lg.hee,
ak bwu jmpe pendrive aku actnyer,
bnyk laa gmba2 lme.ahaha.

ahaha, jmpe gmba lme,
neh tyme aku fom2.ahaha
suci jea mke.aaha.
papepon gndu dokk zmn dlu2.ahaha.
aku da oke skng!ahahaa,
na pk azam baru plak!

gambar hiasan,

hee, sP NEVA GIVE UP!
she is mereng tonite!
*hehee

*the time, BEP !

i L O V E my girlss!

No comments: