header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

December 31, 2010

selamat tinggal 2010!

helo?
waaahhh, jp lagi msk tawon bwu laa.ahaa.,
ape perasaan??
ta keruan.
hee, aku na cte laa sket psl 2010,

bende yg seronok;

1.result aku meningkat, even ta laaa top sgt.ahaha
2.aku pt dak claz n dak dom yg best gillaakkk
3.pt men sports ntok tawon last,
4.addmath aku lepas 50.ahaha, first tyme!
5.aku rse aku makin dkt kowt ngn Allah, hee.


bende yg ta brape na seronok;

1.na tgl an skulaaa, sob.sob.sob, seday ciott
2.kne pgl ngn KW, cuak glleee, pdahal ta sala.jaat!
3.bencane2 yg melande skula aku, yg meng-effect kt kami
4.ta dpt ambk lesen., tape2! t ade dreba.ahaha
5.aku blaja 1 ayt, 'let go', hee



heee, alaa, bia laa ek, life must go on an.ahaha, so, tape2
sP neva give up!
ahaaha,jp lagi tawon bwu, hope pt smgt bwu lg.ape laa na wt nty, azam aku skng;

DARE TO DA RISK!

all grown up!,
so, selamat tinggal 2010 yang pnoh bermakne!
ahaha!!


heeelloowww 2011~

No comments: