header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

January 01, 2011

2 0 1 1

helo?
tawon baru suda!! em, mlm td aku juz sambut kt alm maya neh jea, ta mcm tawon2 len.hee,
aku taw laa, line fon msty bz nyer,hee, fon aku pon da jd cm mp3 jea skng.ahaha,
so, aku lpk laa kt dunie tanpe sempada neh.ahaha,
best laa gak.aku ta tls lg dlm diari,
aku da cri da 1 umh, hilang plak, sapo lak pnjm neh.tape2, t msty jmpe
*ayt pasrah aku.

aku tade laa xctd beno.hee, hidop msty bersederhane!
*poyo ciot.ahaha
em, mlm td aku banyak gelak2.ahaha, coz adew budak mereng.ahaha, aku un lyn jea.
tape perume.ta kne byr.ahaaa, lmbt laa gak aku tdow, suboh aku slmat.hee,
bgn2 jea di pg tawon baru, sume da tersedie,
aku jd ank raje kew?
*wakkluuhh, ahhaaa
mane, mk aku dga adew aku kne tdow kt lua,
*bnyak lawo mke an.
ahaha
aku bgn2 sume da ready.da mndy, umh da kms2, da ciap msk.ahaha,
aku on9 jea.pantang tgk bnd neh tade org.ahaha
aku da sala gne kuase veto aku
*btol kew ta ek?
hee, em.tawon baru aku adew smngat plak na mlawat kwsn yg da lme aku ta wt.ahhaa
semenjak kwn aku pt keje aku da jrg kua.seday ciott, aku terpakse on9 hari2
*ciap terpakse,
ahaha,mak aku ta suda2 ngn keje dy.

"eyhh, sini jp, tgk mk pnyer neh nape ta bole"
"jp yea mak"
.....5 minit pas tohh....
"eyhh, assl ta bole kck kn neh"
"eyyh, kw dtg jea da bole"
adoii,, dy un sme cm aku, wt keje last minit.ahaha.
like mak , like ank ae!
ahaha, aku pon ciap2 na pg umh kwn aku.hee, da lme rsenyer ta jmpe
*dlm 3 ary kowt,
ahhaa, pdhl umh selang bpe umh jea,ta jaoh.aku pon pg stlah beberape doze text aku trme

"sha, da ciap lom?"
"sha, lmbtnyerrr, da grk lom?"
"sha, na pg ke ta na?"
"sha, cpt sket taw!"
adooi, mk aku lg pgl2 , dy pon pgl2.ahaha,
jangan laa rebot2 i.rimaass!!
*ckp dlm aty jea
ahaha, na kne trajng laa klu ckp dpn2 an.ahaha.
aku pon na kua,

"ayah, na pnjm moto, na pg kedai jp"
"eeeeyyyhhhhhhhhhh,,, ta buleee, moo toh..bla...bla...bla..."

aku pon tros laa jln kaki jea.hee, tape2.em, aku pon jln laa kaki jea, hee, actnyer smlm plan na jog
*konon laa
ahaha, bgn pon lmbt.hee, sambil jln bork2.mcm2.
*mcm da 5 tawon ta jmpe
hee, mke xctd jea.ahaha, hee,
tp an, adew 1 bnde wt aku heran

"asl laa org2 kg aku pakai bj mlayu?, ary jumaat kew??"
emm, pelik gleee, mcm2 aku pk,
"org kwen? sapo plak?"
"org menggal? ta dga un ngaji2"
hee, bese laa katak bwu kuaa, hee.aku un jln2 , tersempak ngn bdak2 bawahan.

"alaa, bdak2 bawahan , ta lyn"
*kate aty aku yg da bajet beso,
tetbe jeaa;

"kak!, akk yg tdong merah!"
ouuh, aku.alaa, mlss na lyn
*ckp dlm aty jeaa
"dy gadis bertdong merah..bla..bla..bla..bla.."
aku glak2 jea.ahaha, sumpa tade keje,
sore kowt perlahan tapee, neh, cm petir! nssbb bek ank org taw.issh, bia laa.
aku n kwn aku u ambk kptsn na lpk kt taman prmain di tgh2 ary yg pns terik.
*bgss an.ahaaa
kami pon cte2 lg, pompuan bese laa.ntah pape jea cte, dy cte psl keje dy.

"sir black!"

mybe tajok uh sesuai kowwtt,
nasihat aku kt dy 1 jea.

"kw jgn smpy aku dga kw kawen ngn sir black toh.ahhaa"

cte laa pape. agk2 da garing kami pon balek.dy na pg keje da.cian, org len cuti, dy keje.ahaha
em, blek umh, lpk2, astu tgk cte neh, bessttt gle!
cte keling.he, aku slame neh ta pna tgk aww, aku un ta taw laaa npe aku tgk, em, mybe sbb hero dy encem glee.ahaha
*first tyme aawww aku puji
hee, gelak2 tgk.ahaha,astu da glak2 pnt.rse na tdow jea.ahaha.aku neh an klu da mnt agk exstreme, hee
aku pon search laa kt internet, mcm2 aku tlss, tetbe dga adew org ngumpat aku kt lua.ciott toll

"mak, tgk laa dy toh....."
"ouuhh, kw ngumpat aku ae! ske aty aku laa!"

hee, malu laa gak.ahaha, astu aku tdow jp.ahhaa.
smpy laa mlm neh, aku mngadap jea bnd neh.ahaha.smpy ta taw laa na wt ape.!
ouh sok kwn2 aku na pg plkn!,
"hope pt wt yg terbaek, jgn lupe solt and jgn nanges3 oke"

ahha, nsb bek ta dpt.hee, ape laa na wt nty.ta lme lg adk2 aku skula.ahhaa.pdn mke!!.ahahaa
astaga riak3.hee, papepon ary pertame dlm tawon bwu neh
SERONOK!
ahaha, hope whole da year!!hee!
sP DARE TO DA RISK!
ahaha!




ps;, no picture to display,hee

No comments: