header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

January 31, 2011

ku katakan dengan indah~


helo?

em, da lame aku ta ber-jiwangg.skali skale aku bagi laa peluang.
hujan, da bberape hari.kampungku banjir.tapi aku kat tempat len.
bia laa.umah aku selamat and bebas banjir.

mood aku; hujan
em, nntah laa.aku kuarng bijak dalam bab2 neh.so, bia kan laa aku belajar lagi
*perh ! gle laa.neh bukan aku sebenar =.=

lagu neh, da bpe juta kali aku ulang2.em, ta sngke aer mte ego aku jatoh gak at last
*malu akaqq!!!

em, bia laa.skali skale.kne laa lepaskan an.aku kan PEREMPUAN!
tapi, aku ta LEMAHH!!
juzz, aku ta dapat tahan jea.
*weekkkk!! pegi mampos

'Ku katakan dengan indah,
dengan terbuka,
hati ku hampa
Sepertinya luka,
menghampirinya

Kau beri rasa,
yang berbeda,
mungkin ku salah,
mengartikannya,
yang ku rasa cinta


Tetapi hati ku,
selalu meninggikan mu,
terlalu meninggikan mu,
selalu meninggikan mu


Kau hancurkan hati ku, hancurkan lagi
Kau hancurkan hati ku, ‘tuk melihat mu
Kau terangi jiwa ku, kau redupkan lagi
Kau hancurkan, hati ku, ‘tuk melihat mu


Membuat ku terjatuh dan terjatuh lagi
Kau buat ku merasakan yang t’lah terjadi
Semua yang terbaik dan yang terlewati
Semua yang terhenti tanpa ku akhiri'



lagu ne.lagu neh.lagu neh.em, dga laa sendiri~


rain falling down~

sometyme u need an umbrella by ur side

but, we only can see da beautiful rainbow after da rain
yes!, its so beautiful~~~
and full of happiness~


em, aku rase toh jea laa.hope aku akan rse cm neh lagi 5 tawon kew, 10 tawon kew.
hee, bia laa.ape2 pon aku oke skng!!
let's forgive and forget
=.=

9.12.15.22.5.21.
-fin-

No comments: