header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

February 01, 2011

woot-woot


helo?

em, skang aku agak tade keje na buat.
mmg aku saje2 membazir tenage aku, tules entry psl bnd neh.juz aku na kenal kan kt korang laa kan.
BIBIK baru umah aku.hee.

amacam.cun taa.?
hee.alaa, ta susa cari.kat lombok blambak cmneh.
*heee

gaji un bese2 jea.dalam rm dot.dot.dot. jea.hee.
bibik aku ade species features,
tapi korang sume msty ta pasan an.hee.tgk laa mke dy btol2.
*ahahaaa

papepon pesanan kepade bibik ini;
jagan lari yea balek.keje btol2 ye.tidak potong gaji!
*ahhaa

p/s; sapo pnye bini kutip skng! ahaha.

kowng jagan jeles taw aku adew bibik yang aww aww lagi.ahahaa

pen merah
pen biru
u marah
i love u.


HAHAHAHA


No comments: