header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

March 04, 2011

badan sehat otak cergas part 1


helo?

semenjak dok umah neh.mcm2 aktiviti bermasyrkat aku join.
HAHAHA
setiap pagi kteowg plan na pg joging! heee
yelaa, memangdang kna pertumbuhan badan yang semakin membimbangkan
dan membransangkan.
heee

oke, first day plan..

'oke jd eyh sok jog pkol 7-7.15.hee'
*ta ley ckp tepat, msty lmbt gak

esoknyerr plak;

da pkol 7 lebey, sowg pon ta txt

'ta jd kowtt.tdow blek laa'
*dlm aty suke,HAHAHA

tetbe dpt txt;

"wei sha, cpt ciap dowg da tnggu"
*alaaa, bwu naa tdoww

'aku ngntok laa.heee'

'kaw pk kw sowg ngntok.da cpt ciap.'

hee, aku pon pg laa ngn mke separuh tdow.heee.
smpy2 cte2 tah pape.pg umh kwn aku.tnggu dy plak.tetbe kwn aku neh mk dy soh anta spec mak dy plak kt skula
*skula rendah,dkt jeaa dpn sempang toh.

aku pon n kwn aku pg laa rumah kwn aku.
*hee, bpe bnyk kwn kn kwn.HAHAHA

tnggu lme gle.smpy mak dy ajk sarapan taw.HAHAHA
ikot aty na jea aku pg.hee.
at last dy siap gaak.

tetbe dy ajk pg singgh kedai, dy bwk duet bnyk
*nmpk sgt tade niat na pg jog.hee

pg laa bli aer, besaa!! lom pape lg.hee
bese laa kan.
astu pg laa skula ganun.
lamee sgt ta pg skulaa
*lupe daratan

jmpe cekgu2 jp.yg dpt jmpe jeaa.budak2 sume ade exam.kne diam2.
tetbe cekgu aku na blanje sarapan plak
aku mg lapa taw tyme toh.hee.
ape lg.men oder jeaa.
HAHAHA
lom pape lagi daa mkn.hee.

pas mkn, ta lme toh bwu laa na lari2.tyme uh saket laa sket prot.
*bwu pas mkn.hee

pastu cm bese laa wt mke ngade2 na jln dkt.hee, pnt laa.mcm2 alasan.heee
lari2 toh sempat lagi snap2.hee


1

2

3



4

hee, neh kan kt ladang getah taw.kteowg pk na laju kt sni taw.
tetbe an dga ade bunyi anjing taw menyalak2.takott.
kawan aku selambe ajk jln taw.hee.
ade sowg toh takot gak.
last2 binatang toh biseng sgt, sampai tuan dy kua

hee.kami pon beredar pas tuan toh soh blaahh.
alaa.pk aku hamak sgt laa ngn getah toh.hee

tyme toh dowg na lari taww.aku kate;

'wei, jgn lari, jgn lari...mak.mak~~.'
*tapi aku yg plg dpn.ahahaa.

astu selebeynyer kami jalan jeaa.hee.
ade laa peluh sket.hee.pnt jln.HAHAHA
sok nyer kami plan na jog lagi !
hee~

p/s; bersenam laa selaloo yea! ;))


No comments: