header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

March 04, 2011

kawan kecik2 da besa :) *mp*

helo?

hee, firstly rase na tergelak gile2 na mampos bce tjok post neh.
HAHAHAHAHAHAHA!

aku semenjak bersare baru laa aku nak kenal dengan orag2 kampong,
terutame jiran2 yang di kasihi.
bwu laa aku taw makcik jiran aku ade ank baru,
sblah umh aku neh makcik toh da pndah rupenyerr.
ade jiran baru.
*patot laa mcm ramai org jeaa.aku pk sedare dowg dtg.HAHAHA

pesanan; jgn tiru aku, tade adap berjiran yg aku blaja tyme menegh rendah.hee

oke laa aku na cte neh.
mle2 aku yang start ajak kwn2 aku men bowling
*alaa, aku bajet jea pndy men.

kteowg pon jmpe laa ramai2, cte2 , bncng2.hee.seronok.
tyme toh dowg sume cte2 blek tyme skula rndh dlu.
aku an bnyk yang aku da lupo
*memory low.hee

tapi bnyk gelak jeaa.sengalss2 sume laa.
waaahhh.rndu jeaa.hee.plan2 rabu kua.
oke seett,
____________________________________________________________

rabu pon tibe;

pagi toh aku bgn awal, aku wt kad
*sempat lagi an.hee
sume plan kol9 msty adew kt alogjh.
aku bajet2 kol 8 na mndy, tetbe smpy 8.15, last2 8.30.
hee.dowg daa kol2.aku selekeh + selebet !
jln2 daa smpy.aku rse cm ta kene jea bj.,hee.men pakai jea kn.
tapee cool jea.
HAHAHA

pastu stop jp.tnggu kwn aku.lame laa jugak.heee
klaka jea.kwn aku balek umh dy jp.astu aku n yg laen da tnggu kt bus stop taw.
tetbe kwn aku ckp;

'mane laa dowg neh, bus dtg nty'
"busa dtg kte naek jea"

ta lame toh tetbe bus muncol.sume jd glabah.
cpt kol kwn aku.hee.dy soh thn jp.bole jd na thn kn.
kteowg pon msk jea.
tgk dowg daa ade kt blakang.lmbt 3 saat
HAHAHAHA

dalam bus gelak gle3!! ahaha
dowg kate;

'kteowg daa cpt2 lari taw., ta sempat jugak!'

astu, kne tnggu lagi dowg.bpe perhentian aku tnggu.sementare tnggu toh ambek laa gmba skett.hee


guess where?hee

at last, dpt gak nek 1 bus.huu.pnye laa kecoh + jakon2 masing2 an.
gelak3, cte ngepek2.hee.
masing2 otak pon da upgrade.
ta mcm dlu.cte bnd yg bosan2

'ta na kwn kw'

'mak aku bli kn aku...., kw ade?'

HAHAHA. alaa, nme pon budak2.


mke jakon nek bus =.=

yelaa.da lme ta jmpe kan.mcm2 stori laa bukak.hee.
seronok.gelak2 suke2 hati.
ade kwn aku toh ta abs2 na nek bus air cond jeaa.last2 pat laa air cond natural.hee

gelak.gelak.gelak.tetbe an

jeng.jeng.jeng

ade aunty toh pndg blakang;

"u all bole diam sket ta?"
*sambil wt muke kedut2.hee

kteowg pon terkesima laa kan.org2 kt dpn2 pndg2.
*malu sket jeaa.hee

atu, dy pusing dpn balek, kteowg gelak2 tahan2.
HAHAHAHAHA

tyme bus jln lajuuu kn, kteowg gelak kuat2, kly smpy trafc light merah.sume diam.wt2 mke suci =.=
HAHAHA

lame2 toh da ramai plak endon masuk.dowg pon biseng gak.tp ta kne sound taww.
kteowg pon da lpe yg da kne marah.hee.gelak2 cm bese blek.ta amende tah cte taww.
hee.tetbe, aunty toh pndg blek taww.sume diam.hee.
tp ade sorg kwn aku neh ta pasan.dy ckp2 jea.hee.
aku pnye laa thn gelak.
HAHAHA
aunty toh pndg jea dpn, bus pon laju, biseng kn.
pape lagi aku lepaskn sume.heeee.


neh dy.heee.

astu smpy2 jea mkn.lapaaaa.ssggttt.
*tenage da abs sik2 gelak jea taww.


mcd sajee

makan and makan

astu kami pon meneruskan misi utame; bowling!

naek jea atas,

'eyhh, cm budak skula aku jea'

diam jea laa.skali masuk!!

wo000!! ramai nyerr.ade ape neh.skali nmpk cekgu aku, ngn pkck.
maluuuuu.aku ter-cover2.heee.borak2 ngn cekgu jp

'amboi kaw da abs skulaa berjalan jeaa... blaa.blaa.blaa.'

'baek kaw jgn pg belah sane ramai ustazah'

*aku jd cuak 0.O

tetbe cekgu na ambk gmba aku kate;

'neh laa contoh ex-sherot.'
hee.malu aku.
astu aku blah.

rupenyer ade lawan bowling plak.alaa.tyme neh laa na wt plak kan.dandan jea skula aku plak jd pnganjur.
ado0ii.

kami pon tuka plan.pg men game.hee.aku skee !

cantek laa toh? HAHAHA

jmpe gajah cute.hee

weewwiitt jiwaangg

peace.peace.peace

karaoke;

hee, tyme neh an.aku jakon laa jugak na tekan2 an.skali tertekan lagu; joget lambak
haaa.ambek kw.ahahaa.da laa ta taw nyanyi.heee.men blasah jeaa.
pnt aku mnx maap sala tekan.heee



dlm liff, mkee poyo =.=

movie; kami pg tgk cte; black swan.
tajok cm suci jeaa.sebelom masuk toh.
abg yg jage toh lorat2 na tgk ic plakk.
da ta pg skula toh 18 laa kan.hee.

abg 1; meh tgk ic kowg

kwan aku; alaa, ta cye plak.bley tnjok laaa

abg 1; tnjok laa

kawan aku pon tnjokk

abg 2; dy saje jeaa na tgk gmba kowg laa.

cm ciot,free2 kne 'puji' ngn kteowg.
HAHAHA

pg laa tgk cte toh.maaakkkkkkk!!!.
baek laa.pastikan iman kuat yee na tgk.
kteowg neh ta taw.heee



pelancong di negeri sndri.hee

gare2 tgk black swan.HAHAHA

gmba last sebelom balek.
balek nek kete kwn aku.besstt.rse cm balek kampong jeaa.
HAHAHA

neh laa first tyme aku kua ngn kwn2 aku kat kampong neh.heee.
sume da besa.seronok!

nanti kite kua lagi oke!
men bowling btol2 taw
;)

No comments: