header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

March 31, 2011

winner! ^^,


helo?

suke cite dimaklomkan, bahawesenyer aku, ; nur shazila shakri
telah memecahkan rekod idop di bawah seksyen sukan moden :bowling:
dapat point sampai 10o++
HAHAHAHA!!

ta penoh wo00o seumur idop maen2, menang smpy 10o++
HAHAHAHA
ape aku kesah na kate aku jakon ke? hee
do i care?

rase na meroyan2 *versi gembire tadi!
HAHAHA


see! hee, aku taw laa ta laa tinggi mane.
tapi
aku sangaaaangttttt laa suke ^^

na taw ta petue dy?
oke, sebelom maen cakap kuad2 *sekuad yang mampu;

'alaa, ta reti maen laa, malu; *buad mke comel2 ta larat angkat bola.taw
HAHAHA

try laaa.
weeiii! na taw ta?

semalam aku tengok kat youtube taw

'yolanda be co0l'

ade 1 lagu neh taw, bestt

'we no speak americano'

malam tadi punye laa suke ++ excited aku denga
HAHAHA
*cam ta bese laak aku da minat an

aku post kat fesbuk
kirenyer aku ber-yolanda laa malam tadi
hee

then!

pagi tadi naek bus mara, tibe2;
lagu toh kua taw! HAHAHA
excited gle!

then

dalam moviee, cte HOP, ade jugak lagu neh!
aku excited lagi! ^^

then

jalan2 depan kedai cd kat mp,
dga lagi!
aku gelak besa!
HAHAHAHA
excited ++++!

then

maen bowling, dga lagi lagu neh!
HAHAHA
excited aku men
sampai menang!
hee

then

bukak radio dga lagi, hee

then

na makan dga lagi!
HAHAHA
tipu jea! heee
toh imaginasi aku jea laa!
k h a y a l a a n ~

aku seronok ber-yolanda today!
same;
nisa :) sab :) bong :) pawang :) syer :) zma :) opie :)

sayaangg korang!
hee, nty kite stori2 lagi taw ^^

tengs !




No comments: