header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

June 19, 2011

matrikulasi melaka :)


assalamualaikum~
hey peeps ^^,

agak lame aku ta menules :)
sebelom neh aku agak bizi laa jugak dengan life at matrix, orang biase cakap;

'hidup kat matrix bizi sgt, ta bole lagi na berangan2 , tidow2 lame2, makan, borak2 cte2 bende yang tade dalam sylybuss an, and ....bla..blaa..blaa..'

neh orang cakap laa, aku sokong 5/10, hee, aku ta on9 ape2 sume sebab WIFI LOW sgt3~!!
haaiihh~
tape sekarang meh aku na bercerita :)


*maaf laa aku tade gamba KMM, ini gamba beg mase orentasi jee ;)

MINGGU ORENTASI a.k.a MPPBB<--- hentam jee, hee

bese laa kan same je macam minggu orentasi temapat2 laen adat laa, macam2 belajar kan,
kene bgn awal,
bayangkan da bpe bulan cuty bangun pon da tros denga azan zohor an,
neh tetbe sebelom azan suboh da kene bangun~
waaahh~ shock badan aku, oke 1 day bangun awal aku selseme 1 hari kowt :(
bese laa sensitif,
HAHAHA

keseragaman, ]
ye kami di bekalkan dengan 1 tudong yang amat popularr~
TUDONG ENDON~
waaaahhh~~!! ta pena2 aku pakai,
eeiii, bulat taw tak~!
tapi tape laa mule2 kan aku pon redha jee,
sume same jee, na cari kawan pon susa taw ;(


*ini dalam suraw, tgk tudong pon bengot2 taww, tapi tape laa percume :)

part paling aku suke + excited sangat2 an ,
tyme ade 1 petang neh taw, nyanyi lagu KMM, astu men ape tah,
buumm bumm ape tah ,
HAHAHA,
seronok~! ^^,

yang laen2 pon oke ape :)

roomate love

perkare 1 aku dok fikir sebelom msuk matrix, roomate, agak risaw laa nanti dapat roomate cmne an, da laa ta dpt sme blok, bilek, dengan umi :(
tapi tape laa, dapad kawan baru
*sedap kan aty jee, :)

orang 1 aku kenal cha:)

name dy hanissah basri, juz called her ; cha:)

dy neh mereng2 sket, hee, tade laa best ape, 1 day aku da mntak tolong dy belikan macam2, HAHAHA,
buad muke ta malu je laa, lalala~~
kaw baek kan cha :)
HAHAHA

aniss ;)



name dy aniss ramali :)

neh budak kelate yee, hee, mase mule2 masuk sepatah haram aku ta paham laa ape dy cakap, nsb baek laa cha pnday, hee,

mira :)


HAHAHA,
terkejot? bese laa, hee, maaf laa mira gua ta sempat laa na ambik gmba lu mokk :)
ini pulak budak johor taww,
bestt gilaa, kepale gile2,
hee, dy ade komuniti mok2 dy, hee, mane pg same2 je,
aku ade laa gak kenal dengan ahli2 mok2 toh an, hee,
dowg bestt~!!

macam2 aku belajar dengan dowg,
mira ta pndai buad ekspresi muke
*muke same jee , suke, seday, hee
anis sangat lembut~~ pndy buad mcm2 ekspresi mke,
mira sangat kagumm,
HAHAHA
aku+cha+mira selaloo buli anis ,
HAHHAHA,
nanti anis cakap, ; 'eii, geram aku ' hee
cha plak cakap ; untong laa sape dapat aniss,
hee, cmtoh laa kteorang, rapatt :)
bende yang aku blaja dr dowg pakai losyen, hee

classmate :)

oke laa jugak ade 6 laki yg lebey pompuan,
ade 20 org, hee mls na kire
mule2 masuk aku da sesat na cari kelas,
HAHAHA,
orang 1 aku kenal ai ling :)
eeii, da laa 1 tyme aku claz ngn laki
*lepas drjah 6
maluuuu laa kannn, aku diam jee,
astu cikgu soh msuk pertandingn taw,
berlakon, eii, mane laa aku pndai,
HAHAHA
awal2 aku cakap aku na jage lagu je taw :)

tyme latihan toh bese2 je laa,
aku rapat ngn atiq, syera, alaa, sume laa pompuan,
hee,
aku dalam kuliah ta duduk sangat ngn dak clazz,
aku duduk ngn mun, cha,
naseb baek laa kteowg 1 kuliah, hee,
dak claz aku pandai2 taww ;(
takod aku ,
tapi tape laa, aku pon tade laa bodo beno~
HAHAHA
even kejap pon dgn dowg tp bestt :)
owhh yee, 1 tyme perkenalkan diri;

name sy nur shazila bt shakri, panggil sy ZILA :)

HAHAHAHA ,
eeeiiuuuuwwwww~~
tape laa, aku tuka identiti jp hee,
soo0, in da nutshell, best ape matrikk ,
makan sedap, hee, blaja pon oke, oke laa, not bad,



bole men basikal :)
excited taw,
HAHAHA
teringt aku dulu zaman basikal aku, hee, men basikal dengan ahem2, ahaha,
alaa, budak2 dulu kan mulim? hee



makmal sc, besa n unik kowt,
HAHAHA,
*mke aku mereng2 sket, hee


kafe B, amacam ? lawa?
HAHAHA


neh aktiviti dalam kuliah,
HAHAHA
ini baru siket jee taw :)
eiii, rndu nyee mun :(
tyme last day aku,
berderai2 hujan taw, hee, kan mun :')

tape laa, life msut go on taw :)
all da besttt~!!

selamat tgl KMM and say helloww to PPUM~!!
HAHAHA

No comments: