header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

June 20, 2011

selamat hari bapa :)


assalamualaikum~

hari neh, ta pernah2 seumur hidop aku wish

SELAMAT HARI BAPA ,AYAH :)

di sebalik ayat-ayat manis aku ...

semalam aku tengah syok2 skype dengan mulim tetbe dga bunyi moto ayah aku
ape lagi terkocoh2 aku kaver2, hee

....ayah masuk rumahh...

*aku buad2 muke baek jee , taep2 konon laa,
HAHAHA

ta lame toh aku dga cm line da clear balek, so aku pon ber-skype laa semule :)
tetbe ta semena2 ayah aku muncul, duduk dpn aku
HAHAHA
ambik kaww~!
tyme toh ayah aku pandang aneh pade aku

'kenape pakai tudong malam2?'

'errr???, tengah webkem laa ayah :) '

ayah aku duduk jee, suasane jd dinggin sebentar
aku pon ambik laa langkah bijak,

'Ayah! selamat hari bape :) '
*tetbe jee ta pena2 aku cakap cmtoh an,
HAHAHA

na kaver2 actnyerr~
ape-ape pon
selamat hari bapa :)
ayah hebad~!
HAHAHA


ade rupe pendekar ta?
HAHAHA


No comments: