header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

June 21, 2011

mlt :)


assalamualaikum~

heyy peeps ^^,
bagi mengawal kemarahan aku yang baru berputik neh, elok la kalau aku menules
*tapi biase aku akan tidow je ;)

tuka laa siket an malam neh, aku ta taw ape adek aku yang baek lagi comel lagi menawan dan pintar da buad kt lappy aku neh, saba je laa kan :)
*siap kaw bile bangun esok~!

oke laa, back to da topic; MLT :)


tadi siang aku buad medical check up,
mule2 jumpe makcik kt kaunter toh,
dy pon bg aku penerangan kowt, cm panjang je taw,
tapi aku buad2 laa focus an, hee
pegi pule kt kaunter laen,
ta pasal2 kene bayar rm80 kowt,
*perrrhhh~!!
terkejot taww
mak aku pon teros membayar tanpe tanye ape2
*ekoran terlalu terkejot o.0

destinasi 1 aku ; x-ray:)

seumur hidup ta pena2 aku meng-x ray taw, tadi jumpe akak kt kaunter toh

'akak, na x ray :) '

'mane borang?'

'ini kan?'

'ta na yang nehh~ na banyak2 toh taw'
*nada manje2 pulak~

'owwhh, kejap yee akak ade dekat mak sy'

....mak~~....

'ini ye kak?'

'haa~ yang neh laa taw, oke pg tuka baju kt bilek rehat astu dtg sni, '
'haa? errr??...'


oke, seterusnyer aku pon x ray dengan jaye nyer

aku cerite laa kak mak aku, akak tadi manje2 , astu mak aku cakap,

'haa , nanti ummi tya pon keje cmtoh laa'

'HAHAHAA,
memang kene laa kan mak, orang x ray memang manje2 kowt kan?'
*buad conclusion snediri je :)

then makmal :)

biase laa kan kat makmal cek macam2 ,

'haa, nanti kaw keje laa macam dorg neh taw'

'owhh yeke ^^, '
*agak excited

aku datang jee, tengok sume rilekss je,
bole golak ramai2 lagi aww, kumpul2 cte2 tah ape2 , gelak2
wahhh ~!
macam meriah nyer, best laa kalau keje cmneh kan?
HAHAHA
sape kate keje makmal kene orang yang diam jeee
see~!
ta sume cmtoh kan?
so, selamat menjadi MLT kepade diri sendiri ;)

..' keje kat sini memang laa ta ramai orang bole la kaw golak2, cube kaw kene kt tempat yang ramai orang, baru tahu~'
mak aku cakap

baek laa :)

p/s; tulang sangat cantek dalam x ray :)
*kagumm ^^,


No comments: