header
Welcome to my blog =.=, sudi-sudi bace ape yang aku tules, rajen-rajen komen,folow laa sekali ;) *wink3!, tengs for visit!

February 23, 2012

F.T.S

assalamaualaikum :)

hye 
hari ini hari aku agak kelabu
hari-hari yang kelabu 


banyak laahh perkara berlaku hari neh :/
tapi
tape laahh :/ :/ :/ 
dimulakan dengan presentation

' alamak ! ta bole bukak video ! '
T___T
' kaw daa check sound ? '
' daa , ade tadi :) '
time presentation
' eyhh ! taa ade suare laa , maty laaa :/ '

*hm. toh nama nya over confident*

then ,
 di teruskan dengan practical
for the first time aku bedah tikus :|
perasaan ->  :|
HAHA
entah laa , biasa laa terjadi insiden2 yang taa di ingini ;)


neh laa rupa tikus yang sempat aku capture 
semoga roh arwah dicucuri rahmat :)

then , balek dapad nasi lemak free :D
sukaaa !
HAHA

hari-hari kelabu aku di teruskan lagi dengan
sedang aku sebok2 copy2 movie
tibe-tibe
folder jadi kosong
em.
muvi aku sumee daaa hilang dalam sekelip mataa :/
tapi tape laahh :/

HAHAHA
malas naa cerita benda seday
selamat tinggal hari-hari kelabu
hope tomorrow better than today !
sP don't give up :D


HAHA
chill laa kan ?
hidup taa selalo0 nye indahh :D
nytes olz !

2 comments:

muizzuddin :) said...

semoga dicucuri rahmat tikus tuu :DD

persevere said...

HAHA , hope so :)